طراحي سامانه responsive به خاطر تلفن هاي همراه قسمت سوم

۱۵۹ بازديد

طراحي تارنماي اينترنتي ريسپانسيو قطعا يكي از حرفه اي ترين راه ها براي اينكه پايگاه شما در هر مانيتوري ( با وضوح تصوير متفاوت ) و يا موبايل و ... به درستي نمايش داده شود.  طراحي سايت با استفاده از تكنيك واكنش گرا است بدين صورت وب سايت شما در هر صفحه نمايش و يا موبايلي بدون ايراد نمايش داده ميشود.

در سايت فروشگاه اينترنتي واكنش گرا  ساختار لايه‌هاي پايگاه به صورت شناور طراحي مي‌شود و با كمك خاصيت  مديا در تگ لينك  با توجه به سايز صفحه ، شيوه نامه هاي آبشاري مربوطه بار گزاري مي‌شود كه باعث تنظيم عرض نمايشگر ، سايز متن و ... در ابعاد مختلف مي‌شود . طراحي سايت ريسپانسيو براي واكنش وب سايت نسبت به تغيير دستگاه هاي مختلف مانند تبلت، موبايل ، لپ تاپ، تلويزيون هاي هوشمند و همچنين تغيير رزولوشن ها كاربرد دارد .

در اين روش با استفاده از ويژگي هاي جديد و همچنين طراحي هاي شناور  وب سايت را بدون نياز به نسخه هاي متفاوت براي دستگاه ها و رزولوشن هاي مختلف طراحي مي نماييم.

كد نويسي سامانه واكنش گرا به خاطر تلفن هاي همراه بخش 2

برخي از مديران تجارت اينترنتي علاقه اي به داشتن دو سايت متفاوت دارند ، يكي براي سيستم هاي شخصي و لپ تاپ ها ، يكي براي نمايش درون موبايل ، از طرفي بعضي از مديران تجارت اينترنتي علاقه اي به طراحي دو سايت مجزا نداشته و ترجيح ميدهند يك وب سايت قابل ديدن در  سيستم هاي شخصي ، لپ تاپ ، تبلت ها و موبايل داشته باشند .

ممكن است برخي از مديران تجارت آنلاين نسبت به استفاده بازديدكنندگان از تلفن هاي همراه اهميت قائل نشوند ، اين تعداد از صاحبان پايگاه اينترنتي ها بايد قيد تعدادي از كاربران خود را زده و از طرفي آماده خراب شدن برند خود باشند چرا كه بسياري از كاربران هنگام بازديد از اين سامانه از طريق موبايل با وب سايتي بهم ريخته و نا منظم رو به رو خواهند شد كه قطعا از ديد كاربران سايتي بي كيفيت بوده كه كاربر هيچ علاقه اي به ماندن در آن نخواهد داشت و قطعا با اين تفاسير توقع فروش در اين سايت توقعي بي جا تلقي ميشود.

طراحي وب سايت responsive به خاطر موبايل بخش اول

اگر بهينه سازي ساختار سايت به عنوان يك جزء از بدنه اصلي استراتژي هاي شما به منظور بازاريابي آنلاين است ، طراحي يك پايگاه اينترنتي كه قابل نمايش در تلفن هاي همراه باشد بسيار كارآمد خواهد بود . امروزه مقدار فروش تلفن هاي همراه نسبت به فروش كامپيوترهاي خانگي و يا لپ تاپ ها افزايش يافته است همچنين در سال 2014 مقدار استفاده از اينترنت از طريق تلفن هاي همراه نسبت به سال هاي گذشته بسيار افزايش يافته است.

به همين دليل داشتن پايگاه اينترنتي كه به طور كامل و بدون هيچ گونه عيب و ايرادي در تلفن هاي همراه قابل رويت باشد بسيار كار منطقي اي ميباشد . اصلا تعجب نكنيد اگر به زودي ميزان بازديد از پايگاه اينترنتي شما از طريق تلفن هاي همراه برابر با تعداد بازديدهاي وب سايتتان از طريق كامپيوترهاي خانگي بود و يا حتي ممكن است در آينده اي نزديك ميزان استفاده از اينترنت از طريق تلفن همراه حتي نسبت به ميزان استفاده از اينترنت از طريق كامپيوترهاي خانگي بالاتر رود .

آمارها نشان دهنده اين ميباشد كه نزديك به 67 درصد از بازديدكنندگاني كه از طريق تلفن همراه به اينترنت وصل ميشوند تمايل زيادي به خريد از اين روش نشان ميدهند به همين علت شركت هايي كه همواره رفتاري عاقلانه و منطقي نسبت به علايق بازديدكنندگان دارند از مدتي قبل اقدام به تغييراتي در وب سايت خود به خاطر نمايش بي عيب و نقص در موبايل داشته و به دنبال ايجاد سايتي هستند كه در هنگام نمايش در موبايل هيچ تفاوتي نسبت به نمايش در كامپيوترهاي خانگي نداشته باشد. بدين شكل ميتوانيم به بازاريابي اينترنتيشركت خود نيز ، كمك فراواني كنيم ، همچنين ميتوانيم در زمينه اعتماد سازي نيز بهتر عمل كنيم .

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.