آرشیو آذر ماه 1399

خدا با ماست پس چرا ترس

فراگيري راه هاي حساب كردن هزينه مشاوره سئو با گارانتي

۳۴ بازديد

آشنايي مدل هاي موسسه آموزش سئو بصورت غيرحضوري

براي اولين بار حرفه اي ترين دوره هاي تخصصي و كاربردي سئو در ايران با همت لرنو وب (شركت داده پردازان ايفانت) و موسسه پارسه برگزار مي گردد.

مدت هاست كه دوره هاي سئو ارائه شده كه در ايران برگزار ميگردند اكثرا فقط مفاهيم تئوري در آنها ارائه مي شود و دانش آموخته پس از اين دوره هيچ روش عملي را فرا نمي گيرد و تبديل به يك سئوكار نمي شود.

اگر قبلا با اين دوره هاي تئوري آشنا شده باشيد در آنها شركت كرده باشيد يقينا به اين سوالات در ذهن رسيده ايد .

اصلا آموزش خوبي در كشور وجود دارد ؟

اصلا سئوكار واقعي وجود دارد كه بتوان از آن كار ياد گرفت ؟

اصلا سئوكارها مي آيند و اسرار كار خودشان را به ما ياد بدهند ؟

بنابراين ما تصميم گرفتيم در جهت رفع اين مشكلات يك دوره كاملا كاربردي برگزار كنيم . اين بار شركت داده پردازان ايفانت با برند لرنو وب كه از قديمي هاي سئوي ايران است (البته قديمي تر ها بيشتر با نام قبلي برند ,آمابك آشنا هستند) و با همكاري موسسه بزرگ پارسه اقدام به ارائه كلاس هاي آموزشي سئو با كاربردي ترين تكنيك هاي روز سئو كرده است.

اين دوره هاي سئو بصورت خصوصي برگزار مي گردند .

چون كلاس ها خصوصي است اگر سايت يا پروژه اي داشته باشيد آموزش ها بر اساس سايت و پروژه خودتان آموزش داده مي شود تا بالاترين بازدهي را داشته باشد .

نكته مهم: اين دوره داراي پشتيباني مي باشند كه در هيچ جاي ايران همچين چيزي ارائه نميشود .و اين ويژگي اين دوره ها را با ساير دوره هاي آموزشي متمايز مي كند.

پس از پايان دوره يك كلمه متوسط از وبسايت شما يا وب سايت مشتري شما انتخاب مي شود و شما به مدت 3 ماه از مشاوره هاي مدرس برخوردار خواهيد بود تا اين كلمه را به صفحه اول گوگل برسانيد.

هزينه مشاوره سئو توسط مدرس هر ساعت 120 هزارتومان است كه دانش آموختگان اين دوره هفته اي نيم ساعت بصورت رايگان مي توانند از آن استفاده كنند.

در حقيقت اين دوره آموزشي تا شما را به يك سئوكار واقعي تبديل نكند شما را رها نمي كند.

اين دوره هاي سئو توسط محسن كريمي مدير لرنو وب و مديرعامل شركت ايفانت تدريس مي گردند.

 

آشنايي با مدرس

 

محسن كريمي محسن كريمي مديرعامل شركت داده پردازان ايفانت است . فعاليت حرفه اي خود را در زمينه آي تي در سال 87 آغاز كرد.داراي مدرك كارشناسي آي تي مي باشد.

اگر بتوان 10تا از حرفه اي ترين سئوكارهاي را نام برد يقينا نام محسن كريمي در بين آنها مي درخشد.

سالها تجربه عملي و عمري كه ايشان صرف سئو و تكنيك هاي آن كرده او را تبديل به يك سئوكار فوق حرفه اي كرده است.

برخي از فعاليتهاي مدرس

 

مدير سايت لرنو وب (مرجع آموزش سئو)

مدير عامل شركت ايفا نت

مدير مجموعه سايتهاي منتو

مدير اولين مركز مشاوره سئو

مدير سئو موسسه پارسه

مدير سئو شركت transfer ruhi نروژ

مدير سئو irananbookstore سوئد

مدير سئو jamco تركيه

و...

 

سرفصل ها بصورت خلاصه

فهرست دوره

 

 

هزينه ها و مدت زمان دوره به شرح زير است .

قيمت دوره سئو

 آيا هزينه دوره ها بالاست ؟

خير , اين دوره كه مجموعا 45 روز زمان مي برد و سه ماه هم پشتيباني پس از دوره دارد يك دوره اي است كه براي شما خصوصي ارائه مي شود و با ارائه تجربيات شما را داراي مهارت هاي حرفه اي در سئو مي كند كه مي تواند درآمدهاي بسيار بالايي براي شما به ارمغان آورد با يك حساب كتاب ساده مي توان فهميد هزينه دوره چقدر مناسب و به صرفه است و شما پس از اتمام دوره البته با تلاش و پشت كار با اين دانشي كه يادگرفته ايد مي توانيد صدها برابر اين هزينه را بدست آوريد .

افتخاري ديگر ...

امكان ارائه مدرك رسمي قابل ارائه به تمام ارگان ها و مراكز دولتي كشور

براي اولين بار در حوزه انفورماتيك در كشور به صورت كاملا اختياري براي تمامي دانشجويان مركز

 

پشتيباني

 

 

 تصاويري از مجموعه و كلاسها

 مصاحبه بانك صادرات كلاس سئوي اخير تهران نهمين سالگرد تاسيس ايفانت دوره اخير اصفهان

 


براي مشاهده موسسه  و يك گشت مجازي در اين آموزشگاه روي عكس بالا كليك كنيد.

 

جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد دوره با شماره 28426144-021 داخلي 2 تماس بگيريد.

يا

 فرم زير را پر كنيد تا كارشناسان ما با شما تماس بگيرند و در مورد دوره ها مشاوره رايگان دريافت كنيد .

چطور ثبت نامم را قطعي كنم ؟

پس از هماهنگي هاي لازم و كسب اطلاعات كافي در مورد دوره مي توانيد با مراجعه به صفحه دوره در وب سايت اصلي شركت ايفانت به آدرس زير

با پرداخت يك بيعانه با مبلغ فقط 100هزارتومان ثبت نام خود را قطعي كنيد .


چند روز پيش ديدم دوست خوبم آقاي طاووسي مقاله اي در مورد ctr و تاثيرات آن نوشته و تصميم گرفتم نظر خودم را در مورد اين مقاله بنويسم.مقاله را مي توانيد از آدرس https://seorooz.net/ctr-effect  مطالعه كنيد . در زير هم من اين مقاله را براي مطالعه قراردادم.

اين روزها زياد مي بينم، كه نرم افزار افزايش نرخ كليك، به فروش گذاشته ميشه و يه بحث تاريخي به نام تاثير CTR ، دوباره بعد از چند سال، داره زياد ميشه.

انگار زمان به عقب برگشته، و عقب گرد كرديم به چند سال پيش سئو و فاكتور هاي سئو!

 


اما طبق معمول، قصد ندارم، بگم افزايش CTR  فايده نداره و قصد هم ندارم بگم، فايده داره! بلكه يه چالش منطقي رو وسط ميكشم.بازهم با من همراه باشيد، تا تحليل عميق تر رو ياد بگيريم…
به صورت كلي و عاميانه، چند دسته تحليل گر در سئو وجود داره:

۱- كساني كه تا يچيزي ميشنون يا ميخونن ميرن انجام ميدن.

۲-كساني كه با ديد بسته، تحليل مي كنند و اكثر مواقع اشتباه مي كنند و خودشون هم خبردار نيستند كه اشتباه مي كنند و در معمولا در حوزه خودشون، انسان هاي مغروري هستند.

۳-كساني كه با ديد باز، تحليل مي كنند، و بيشتر تحليل هاشون درست از آب در مياد.

شما جزو كدوم دسته هستيد؟اگر جزو دسته دوم باشيد، به احتمال زياد خودتون رو جزو دسته سوم مي دونيد!

حالا، با موضوع تاثير CTR ، تحليلمون رو عميق تر مي كنيم…

عده زيادي، فقط مي دونند يا شنيدند كه نرخ كليك، در رتبه گوگل موثر هست.در همين بين، بعضي هاشون فكر مي كنند، CTR خيلي مهم هست. و بعضي ها صرفا به عنوان يكي از چند صد فاكتور تاثير گذار بهش نگاه مي كنند و بعضي ها هم مثل من(محسن) و آقاي مهدي زاده، نرخ كليك رو در كنار ساير فاكتور ها و به شرط و شروط هايي، موثر مي دونند.هر چند همه فاكتور ها چنين هستند.

عده اي هم نرم افزار هايي توليد كردند، كه با آي پي هاي مختلف، و مانند يك انسان(نه ربات.يعني User Agent از نوع بشر)، با كلمه كليدي مورد نظر، روي لينك سايت ما، كليك مي كنه، و در نتيجه CTR رو بالا مي بره.

در نهايت، عده اي، با استفاده از اين نرم افزار ها، هيچ جوابي نگرفتند، و به اين نتيجه رسيدند كه CTR چندان تاثيري در رتبه بندي گوگل نداره و عده اي هم، عقيده برعكسي پيدا كردند.

 

اما داستان چيه؟چرا نتيجه گيري ها هميشه منتاقض هست؟همونطور كه در پست تناقض هاي سئو گفتم، داده هاي غلط و ناكافي منجر به نتيجه گيري هاي غلط و ناكافي ميشه.و درباره CTR دقيقا چه اتفاقي ميفته كه ما ازش خبر نداريم و نتيجه گيري هاي اشتباه مي كنيم؟

فرض كنيد براي سايت x.com  و كلمه كليدي “تور مسافرتي” با فرض رتبه فعلي ۸ صفحه اول گوگل، در ماه، سه هزار تا Impression هست و بصورت ميانگين براي سايت هايي كه در كلمه كليدي “تور مسافرتي” در صفحه اول گوگل هستند، يك محدوده عددي، CTR وجود داره.مثلا لينك يك، بين ۳۰ تا ۵۰ درصد.لينك دو بين ۲۰ تا ۴۰ درصد.و همينطور تا لينك ۱۰، مثلا بين ۲ تا ۵ درصد.

حالا اگر شما از يك نرم افزار به طبيعي ترين شكل ممكن براي افزايش نرخ CTR صفحات سايتتون استفاده كنيد، دقيقا اين اتفاق مي افته:

كلمه كليدي “تور مسافرتي” كه در طول يك سال گذشته، به صورت ميانگين ماهانه، ۳۰۰۰ تا Impression داشته، ناگهان، بعد از يك سال، Impression اين كلمه كليدي، فقط تو يك ماه، به شكل غير عادي و ناگهاني زياد ميشه.پس تا اينجاي كار، ما يك افزايش Impression ناگهاني غير عادي داريم.اما فرض رو بر اين مي گيريم، كه اين افزايش ناگهاني Impression ، از نظر الگوريتمي غير عادي نيست.چون ممكنه با يه تبليغ تلويزيوني در ايران، ميزان سرچ يك سري كلمات كليدي بصورت ناگهاني زياد يا كم بشه.

اتفاق بعدي كه مي افته، غير عادي شدن CTR يك سايت نسبت به ميزان Impression هست.سوتي ماجرا دقيقا همينجاست.دقيقا به اندازه اي كه impression افزايش پيدا كرده، نرخ كليك، هم دقيقا به همون اندازه براي يك سايت(و حتي براي همه سايت ها) زياد شده.و اين چيزي كه يه الگوريتم عقب مونده يه موتور جستجو، خيلي راحت مي تونه بهش پي ببره.چون هميشه CTR تا حدي نسبت به Impression رشد مي كنه و وقتي ميزان Impression يه كلمه كليدي ۱۰۰۰ بوده و نرخ كليكش براي سايت رتبه N ، سي درصد بوده، و حالا، ميزان Impression ميشه ۲۰۰۰ و همه اين ۲۰۰۰ تا Impression تبديل به كليك ميشن، و CTR براي يك سايت، همزمان با افزايش Impression ميشه، ۹۰ درصد، كاملا مصنوعي و خيلي خيلي تابلو هست و طبيعيه كه اثري نداشته باشه!

با همه اين توضيحات، پس چطور، نرخ كليك، مي تونه در رتبه بندي موثر باشه؟جواب: به اين شكل كه CTR خيلي طبيعي و متناسب با Impression ، زياد بشه، و در عين حال در كنار فاكتور هاي ديگه باشه.

درباره نرخ متناسب CTR نسبت به Impression ، بايد بگم، كه تو هر موضوعي، هميشه كليك، فاصله زيادي با ميزان ديده شدن يا همون Impression داره.براي مثال، كلمه كليدي “تور مسافرتي” اگر ۵۰۰۰ بار در ماه جستجو بشه، سرجمع كليك ها روي سايت هايي كه با اين كلمه در نتايج گوگل هستند، ممكنه به ۵۰۰۰ نرسه و حداكثر ميزان CTR تك تك سايت هاي حاضر در نتايج هم، تا يك سقفي و بسته به رتبشون زياد ميشه.مثلا هيچ وقت سايتي كه رتبه آخر صفحه اول رو داره، هر چقدر هم مشهور باشه، ۷۰ درصد كليك خورد نداره.اينجاست كه با نرم افزار افزايش CTR ، تحليل و نتيجه گيري مي كنيم و كلا به نتيجه اشتباه مي رسيم كه پس اصلا CTR موثر نيست! در حالي كه، CTR به شكلي كه ما زيادش كرديم موثر نيست! نه اين كه كلا موثر نباشه.

درباره اينكه گفتم، فاكتور CTR بايد كنار بقيه فاكتور ها باشه، هم بايد بگم كه وقتي، نرخ كليك بالا باشه، ولي نرخ دفع كاربر به دلايل مختلف مثل سرعت پايين سايت، بالا باشه، و يا CTR يك مدت بالا بره و بعدش به مقدار سابق برگرده يا كمتر بشه و همچنين با Impression همخواني نداشته باشه و خيلي فاكتور هاي ديگه، در اين حالت، الگوريتم گوگل و هر موتور جستجوي خنگي(!)، تصميمي مي گيره، كه ازون افزايش CTR صرف نظر كنه و در رتبه بندي براي سايتي كه نرخ كليكش زياد شده، تاثير نده.ما هم به خاطر اينكه ديد وسيعي نداشتيم و همه ابعاد رو در نظر نگرتفيم، نتيجه گيري هاي اشتباه مي كنيم.

و حال نظر من
تا حدود زيادي با حرف هاي شما موافقم . اينكه Impression يك كيورد يكدفعه زياد بشه و همه ي اين افزايش ورودي به يك سايت هدايت بشه كاملا مشكوكه و ممكنه ctr را براي اون بي اثر كنه.
اما ctr فاكتور بسيار بسيار مهميه كه با هوشمندتر شدن گوگل اهميت بيشتري هم پيدا كرده .من چند وقته دارم روي اين موضوع كار مي كنم.
گوگل جديدا به شدت علاقه منده كه صفحه اي را به كاربر نشون بده كه خيلي مفيدتره.اين موضوع را من روي يك سايت تست كردم.بك لينك زيادي را از يك كيورد به دامنه اصلي يك سايت هدايت كردم.اما در نهايت گوگل يكي از صفحات اين سايت كه هيچ بك لينكي نداشت بالا آورد.
و يك چيز خيلي عجيب تر كه ديدم اين بود.گوگل در هر بار جستجو يك بار دامنه اصلي كه بك لينك زيادي با كلمه كليدي مورد نظر ما داشت در نتايج نشون ميداد و يكبار صفحه اي كه بك لينكي نداشت اما براي اون كلمه كليدي خيلي مناسب تر بود.
به نظر من با اين روش مي خواست رفتار كاربر را بسنجه .
و رفتار كاربر اغلب از طريق ctr سنجيده ميشه.
بنابراين اگر بتونيم ctr را نسبت به جايگاه اون افزايش بديم.جايگاه رتبه در گوگل هم افزايش پيدا مي كنه.
براي مثال اگر يك سايت با جايگاه ۷ در رتبه اول ۲۰ كليك داشته و الان تبديل شده به ۱۰۰ كليك به نظر من پيشرفت قابل ملاحظه اي در جايگاه گوگلش خواهد داشت.
البته به نظر من هم چيزي كه اهميت داره ctr طبيعيه.گوگل راههاي زيادي داره براي تشخص اينكه يك ctr واقعي هست يا نه
مثل time on site
مثل لاگين بودن افراد در جيميل شان كه واقعي بودن اونها را نشون ميده
و مهمترين ابزار گوگل همون مرورگر گوگل كرومه كه خيلي ها ازش غافل اند.و سئوكارهاي دنيا اكثرا معتقدند گوگل از طريق گوگل كروم رفتار كاربران را بررسي مي كنه و روي نتايج تاثير ميگذاره.از روي سرچ هاي قبلي كه كاربر در كروم انجام داده يا اكانت كروم آن يا كوكي ها و … مي تونه واقعي بودن كاربر را تشخيص بده .
بنابراين من مثل شما موافقم ctr غيرطبيعي كمكي نميكنه اما ctr طبيعي تاثير فوق العاده اي داره و به هيچ وجه نبايد از تاثيرش غافل بود.













لرنو وب با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوي ساماندهي از وزارت ارشاد و قرارداد مستقيم با بانك صادرات پرداخت امن و راحتي را براي شما تضمين ميكند .

به سبب توضيح مي توانيد به  دوره سئو  مراجعه كنيد .

جهت يادگيري https://mentoaroos.ir/دوره-آموزش-سئو-و-بهينه-سازي-سايت-لابراسئو برويد

توضيح متد هاي مشخص كردن قيمت بهينه سازي سايت حرفه اي

۴۷ بازديد

شناخت متد هاي موسسه آموزش سئو به سادگي

براي اولين بار حرفه اي ترين دوره هاي تخصصي و كاربردي سئو در ايران با همت لرنو وب (شركت داده پردازان ايفانت) و موسسه پارسه برگزار مي گردد.

مدت هاست كه دوره هاي سئو ارائه شده كه در ايران برگزار ميگردند اكثرا فقط مفاهيم تئوري در آنها ارائه مي شود و دانش آموخته پس از اين دوره هيچ روش عملي را فرا نمي گيرد و تبديل به يك سئوكار نمي شود.

اگر قبلا با اين دوره هاي تئوري آشنا شده باشيد در آنها شركت كرده باشيد يقينا به اين سوالات در ذهن رسيده ايد .

اصلا آموزش خوبي در كشور وجود دارد ؟

اصلا سئوكار واقعي وجود دارد كه بتوان از آن كار ياد گرفت ؟

اصلا سئوكارها مي آيند و اسرار كار خودشان را به ما ياد بدهند ؟

بنابراين ما تصميم گرفتيم در جهت رفع اين مشكلات يك دوره كاملا كاربردي برگزار كنيم . اين بار شركت داده پردازان ايفانت با برند لرنو وب كه از قديمي هاي سئوي ايران است (البته قديمي تر ها بيشتر با نام قبلي برند ,آمابك آشنا هستند) و با همكاري موسسه بزرگ پارسه اقدام به ارائه كلاس هاي آموزشي سئو با كاربردي ترين تكنيك هاي روز سئو كرده است.

اين دوره هاي سئو بصورت خصوصي برگزار مي گردند .

 فرم زير را پر كنيد تا كارشناسان ما با شما تماس بگيرند و در مورد دوره ها مشاوره رايگان دريافت كنيد .

نكته مهم: اين دوره داراي پشتيباني مي باشند كه در هيچ جاي ايران همچين چيزي ارائه نميشود .و اين ويژگي اين دوره ها را با ساير دوره هاي آموزشي متمايز مي كند.

پس از پايان دوره يك كلمه متوسط از وبسايت شما يا وب سايت مشتري شما انتخاب مي شود و شما به مدت 3 ماه از مشاوره هاي مدرس برخوردار خواهيد بود تا اين كلمه را به صفحه اول گوگل برسانيد.

هزينه مشاوره سئو توسط مدرس هر ساعت 120 هزارتومان است كه دانش آموختگان اين دوره هفته اي نيم ساعت بصورت رايگان مي توانند از آن استفاده كنند.

در حقيقت اين دوره آموزشي تا شما را به يك سئوكار واقعي تبديل نكند شما را رها نمي كند.

اين دوره هاي سئو توسط محسن كريمي مدير لرنو وب و مديرعامل شركت ايفانت تدريس مي گردند.

 

آشنايي با مدرس

 

محسن كريمي محسن كريمي مديرعامل شركت داده پردازان ايفانت است . فعاليت حرفه اي خود را در زمينه آي تي در سال 87 آغاز كرد.داراي مدرك كارشناسي آي تي مي باشد.

اگر بتوان 10تا از حرفه اي ترين سئوكارهاي را نام برد يقينا نام محسن كريمي در بين آنها مي درخشد.

سالها تجربه عملي و عمري كه ايشان صرف سئو و تكنيك هاي آن كرده او را تبديل به يك سئوكار فوق حرفه اي كرده است.

برخي از فعاليتهاي مدرس

 

مدير سايت لرنو وب (مرجع آموزش سئو)

مدير عامل شركت ايفا نت

مدير مجموعه سايتهاي منتو

مدير اولين مركز مشاوره سئو

مدير سئو موسسه پارسه

مدير سئو شركت transfer ruhi نروژ

مدير سئو irananbookstore سوئد

مدير سئو jamco تركيه

و...

 

سرفصل ها بصورت خلاصه

فهرست دوره

 

 

هزينه ها و مدت زمان دوره به شرح زير است .

قيمت دوره سئو

 آيا هزينه دوره ها بالاست ؟

خير , اين دوره كه مجموعا 45 روز زمان مي برد و سه ماه هم پشتيباني پس از دوره دارد يك دوره اي است كه براي شما خصوصي ارائه مي شود و با ارائه تجربيات شما را داراي مهارت هاي حرفه اي در سئو مي كند كه مي تواند درآمدهاي بسيار بالايي براي شما به ارمغان آورد با يك حساب كتاب ساده مي توان فهميد هزينه دوره چقدر مناسب و به صرفه است و شما پس از اتمام دوره البته با تلاش و پشت كار با اين دانشي كه يادگرفته ايد مي توانيد صدها برابر اين هزينه را بدست آوريد .

افتخاري ديگر ...

امكان ارائه مدرك رسمي قابل ارائه به تمام ارگان ها و مراكز دولتي كشور

براي اولين بار در حوزه انفورماتيك در كشور به صورت كاملا اختياري براي تمامي دانشجويان مركز

 

پشتيباني

 

 

 تصاويري از مجموعه و كلاسها

 مصاحبه بانك صادرات كلاس سئوي اخير تهران نهمين سالگرد تاسيس ايفانت دوره اخير اصفهان

 


براي مشاهده موسسه  و يك گشت مجازي در اين آموزشگاه روي عكس بالا كليك كنيد.

 

جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد دوره با شماره 28426144-021 داخلي 2 تماس بگيريد.

يا

 فرم زير را پر كنيد تا كارشناسان ما با شما تماس بگيرند و در مورد دوره ها مشاوره رايگان دريافت كنيد .

چطور ثبت نامم را قطعي كنم ؟

پس از هماهنگي هاي لازم و كسب اطلاعات كافي در مورد دوره مي توانيد با مراجعه به صفحه دوره در وب سايت اصلي شركت ايفانت به آدرس زير

با پرداخت يك بيعانه با مبلغ فقط 100هزارتومان ثبت نام خود را قطعي كنيد .


مدرك سئو چيزي است  كه ممكن است اين روزها خيلي از شما ها دنبال آن باشيد.

چون سئو هنوز به صورت رسمي وارد رشته هاي دانشگاهي نشده است تقريباً مي‌توان گفت مدارك دانشگاهي يا خيلي شناخته شده اي براي آن وجود ندارد.

بيشتر مداركي كه مي توان براي سئو يافت مداركي هستند كه توسط موسسه ها صادر مي شوند شما مي توانيد با مراجعه در دوره هاي آموزشي موسسه ها و گذراندن موفق دوره آنها اين مدرك را از موسسات دريافت كنيد .

حال اينكه چقدر اين مدرك معتبر باشد به معروف بودن و شناخته شده بودن اين موسسه برميگردد آكادمي ديجيتال لرنو وب با ۱۲ سال تجربه در زمينه سئو بهترين و با كيفيت ترين آموزش سئو را براي شما در نظر گرفته است و از آنجايي كه آكادمي ديجيتال لرنو وب با شركت داده پردازان ايفانت همكاري مي كند صورت نياز شما مي‌توانند علاوه بر مدركي كه لرنو وب به شما مي دهد مدرك معتبر مورد تاييد فني حرفه‌اي نيز براي شما صادر كند همچنين مدارك بين المللي كه از طرف شركت هايي هستند كه با موسسه پارسه قرارداد دارند مثل  icb academy آلمان .

لرنو وب با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوي ساماندهي از وزارت ارشاد و قرارداد مستقيم با بانك صادرات پرداخت امن و راحتي را براي شما تضمين ميكند .

براي فراگيري مي توانيد به  آموزشگاه سئو رجوع كنيد .

جهت توضيح اينجابرويد