آرشیو اسفند ماه 1396

خدا با ماست پس چرا ترس

آشنايي مزاياي فروش كاندوم صورت عيرحضوري

۱۳۰ بازديد

توضيحي در مورد مزاياي خريد كاندوم به صورت آنلاين

منتوشاپ يك فروشگاه تمام حرفه اي براي خريد كاندوم است. در حقيقت با ورود كاندوم به ماركت ها شايد شما فكر كنيد چه لزومي دارد كه از يك فروشگاه اينترنتي خريد كنيم و يك هزينه پستي هم بدهيم ؟

اينجاست كه منتوشاپ با تحولي در فروش كاندوم  بصورت اينترنتي به كمك شما آمده كه اگر كاندوم مورد نياز خود را از فروشگاه ما بخريد علاوه بر اينكه نيازي به رفتن به ماركت و درگير حمل و نقل شهري شدن يا دردسرهاي خجالت در خريد را نداريد هزينه تمام شده كاندوم حتي با هزينه پستي بازهم به صرفه تر از داروخانه و مغازه هاست. علاوه بر اين ها كاندوم اضافه هم هديه مي گيريد و يك خريد شيرين را تجربه ميكنيد.

متاسفانه دليل اين موضوع هم بي انصافي داروخانه ها و ماركت ها در ارائه قيمت كاندوم است كه متاسفانه ديده شده تا 5 برابر هزينه اوليه كاندوم هم آنها روي محصولشان قيمت مي گذارند. بنابراين ما فقط با ارائه قيمت منصفانه و تنوع بالا و مشاوره تلفني براي انتخاب بهتر توانستيم سهم خوبي از بازار بدست بياوريم.

خريد واقعا آسان از فروشگاه منتوشاپ يكي ديگر از مزاياي خريد كاندوم اينترنتي از فروشگاه ماست. بنابراين يكبار كافي است قيمت ها را مقايسه كنيد تا مشتري هميشگي براي سفارش كاندم از ما شويد .

براي خريد اينترنتي كاندوم به ما مراجعه كنيد .

در واقع condom در همه جاهاي دنيا در اينترنت فروش بهتري دارند . حتي سايتهاي بزرگي مثل آمازون هم اقدام به فروش اين محصولات مي كنند . براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد كاندوم ميتوانيد به صفحه كاندوم ويكي پديا مراجعه كنيد .

قديمي‌ترين اشاره به كاندوم مربوط هزار سال قبل از ميلاد مسيح است و اشاره به كاغذهايي ابريشمي دارند كه روغن اندود شده‌اند. در تصاوير به جا مانده از تمدن مصري‌ها هم نوعي از حفاظ در نوك آلت مردان مشاهده شده است. نقاشي‌هاي روي غارها نيز با حدس و گمان به استفاده از كاندوم اشاره دارد.

 خريد كاندوم

تاريخچه كاندم و خريد كاندوم و فروش كاندوم

تاريخچه كاندوم در اروپا قرن 16 بود مهشخصي آن را كشف كرد . حتي در غارهاي قديمي و مصر باستان هم كاغذهايي ديده شده يا از پوست حيوانات استفاده مي كردند .

بعدها در دوره رنسانس ساخت كاندوم از روده و مثانه حيوانات متداول شد اما اين كاندوم‌ها گران بودند و دسترسي به آن‌ها مشكل بود و در نتيجه اغلب هر كاندوم چندين بار استفاده مي‌شد.

فروش كاندوم

200 سال بعد چارلز گودير در سال ۱۸۴۴ فرايند ساخت كاندوم با لاستيك يا افزودن گوگرد و ساير مواد شيميايي به لاستيك را ابداع كرد و اعلام كرد كه اين فرايند آن را انعطاف پذيرتر مي‌كند، و باعث آغاز عصر كاملاً جديدي در پيش گيري از بارداري با ساخت كاندوم‌هاي لاستيكي شد.

خريد كاندوم در بهترين مركز فروش كاندوم

بهترين زمان براي تور گرجستان چه زماني مي باشد

۱۵۰ بازديد

تور ارزان گرجستان به دليل جاي گرفتن در مابين قاره اروپا و آسيا اين توانايي را دارد تجربه عالي براي گردشگران ايجاد كند.ساخت  باستاني و تاريخ قديمي اين سرزمين در امتداد مدرنيته  فرزندان تازه اين سرزمين موفق شده موقعيت باحال و ديدني را براي مسافران ايجاد كند.گفتني مي باشد .

انرژي

گرجستان از نظر منابع برق آبي جايگاه مهمي را در بين كشورهاي مستقل مشترك‌المنافع و كشورهاي اروپايي دارد و از بسياري از كشورهاي اروپا جلوتر است؛ و در حال حاضر ميزان برق مورد نياز سالانه‌اي اين كشور ۱۲ ميليارد كيلووات ساعت است كه كليهٔ اين مقدار را خود گرجستان توليد مي‌كند و مابقي توليد خود را به كشورهاي اطراف مانند ارمنستان و آذربايجان و تركيه صادر مي‌كند.

گرجستان كشوري است با آب و باد فراوان كه از آن برايس توليد برق فراواني استفاده مي‌كند. سد اينگوري بزرگترين سد گرجستان و همچنين سومين سد بزرگ و عظيم دنيا و همچنين نيروگاه‌هاي بادي در شمال اين كشور سالانه ميزان بسيار زيادي برق توليد مي‌كند.

از نظر منابع نفت و گاز، در حدود ۱۵ ميدان نفتي كشف شده در گرجستان وجود دارد و سالانه ۸۹۸ هزار بشكه نفت و ۴۴٫۹ ميليون متر مكعب گاز استخراج مي‌شود.[۵۳]
نفت
خطوط لوله‌هاي نفتي

به طور كلي در شمال، مركز و شرق اين كشور منابع نفت طي اكتشافات زمين‌شناسي اخير توسط كمپاني‌هاي نفتي غربي در منطقه روستاوي منابع برگتري از نفت و گاز كشف شده‌است.

سه شركت عمده نفتي در گرجستان فعال مي‌باشند كه عبارت اند از: نينوتسميندا در منطقه نينوتسميندا، شركت نفتي لاريس در منطقه سامگرلو، و شركت نفتي دولتي گرجستان به نام شركت نفت گرجستان.[۵۴]

مسيرهاي موجود و برنامه‌ريزي شده براي ذخاير انرژي به شرح زير است:

    خط لوله باكو-سوپسا: اين خط لوله كه باكو در آذربايجان را به سوپسا در درياي سياه متصل مي‌سازد، فعال است. اين خط روزانه حدود ۱۰۵۰۰ بشكه نفت را به تانكرهايي در آب‌هاي ساحلي سوپسا هدايت مي‌كند.
    خط لوله باكو-تفليس-جيهان: موافقت نامه بين گرجستان، آذربايجان و تركيه در زمينه ايجاد اين خط به امضا رسيده و تصويب شده‌است.
    خط لوله گاز ترانس خزر: پيمان دولتي در مورد خط لوله گاز بين گرجستان، آذربايجان و تركيه در حال پيشرفت مي‌باشد.

گاز

گاز طبيعي در گرجستان تقريباً تمام بخش‌هاي صنعت و انرژي، كشاورزي و همه شهرها و شهرك‌هاي عمده را تحت پوشش قرار مي‌دهد.

توليد گاز طبيعي در گرجستان در سال ۲۰۰۵ ميلادي، ۲۰ ميليون متر مكعب برآورد شده‌است و ميزان صادرات و واردات گاز، ۱٫۵ ميليارد متر مكعب ارزيابي گرديده‌است. اخيراً در سال ۲۰۱۵ در جنوب شرقي و شمال غربي گرجستان منابع عظيم گازي يافت شده است كه بنا به گفته‌هاي محققان اين ميادين گازي مي‌تواند براي ۱۵ سال گاز كل قارهٔ اروپا و خود گرجستان را تأمين كند كه به دليل عظيم بودن آ «بهره‌برداري از آن ۵ سال زمان مي‌برد و هم اكنون بهره‌برداري از آن را شركت ملي گاز گرجستان به كمك يك كمپاني سوِعدي در حال انجام است.

اميدواريم كه تور ارزان گرجستان به شما خوش بگذرد