آرشیو بهمن ماه 1396

خدا با ماست پس چرا ترس

۹۱ در صد از استفاده كنندگان اينترنت از سايتهاي جستجوگر كار ميكنند مطابق با آخرين بررسي ها بيش از ۲۵0

۱۴۰ بازديد

كاهش شدن مخاطبان
اين محتواي بدست وبسايت طراحي سايت توليد شده است

5- مطلب نامفهوم : استفاده از متن|محتوا|مطلب} ناخوانا و پاراگراف هاي زياد ذهن را خسته ميكند . هميشه از خط هاي قابل خواندن و با فونت مناسب استفاده كنيد تا چشم در خواندن خسته نشود . به كار بردن حالت هاي بولد و زير خط دار در مكانمحل مناسب باعث خواناتر شدن محتواي شما ميشود .
6- عكس هاي بسيار بزرگ : استفاده از تصوير در طراحي سايت اهميت ويژه اي دارد . اما گاهي اين عكس ها بعلت حجم زياد مانع لود شدن سريع صفحه سايت شما ميشود و بيننده را ترغيب به بستن پنجره سايت شما ميكند ! هنگام استفاده از عكس حتما آن را با برنامه هايي مانندphotoshop براي استفاده در تارنما بهينه كنيد تا از سايز ممكن بهره مند شويد .
7- فلش هاي ورودي سايت بدون دكمه skip : اگر دوست داريد در صفحه اول پايگاهتان يك فلش زيبا بگذاريد ايرادي ندارد . اما يادتان باشد كه حتما دكمه SKIP INTRO را در آن فلش تعبيه كنيد تا بيننده هايي كه ميخواهند مستقيم به اطلاعات سايتتان دسترسي بيابند پشت در هاي بسته فلش معطل نشوند .



فراگيري شبكه هاي رايانه اي موقع مسافرت

۱۳۵ بازديد

تاسيس تارنما مجاني
اين مقاله توسط پايگاه طراحي سايت ارزان آماده شده است.
اين روزها پايگاه هاي بسياري هستند كه امكان ايجاد يك سايت رايگان را به شما ميدهند و براي تاسيس كردن يك صفحه ي شخصي لازم نيست حتما يك سايت جداگانه براي خود راه اندازي كنيد. در ادامه برخي از اين وب سايت ها و امكانات آنها را معرفي ميكنم:

خدمات گوگل سايت : يكي از بهترين و مطمئن ترين سرويس ها براي ايجاد سايت انفرادي است. امكان آپلود فايل ، عكس و آهنگ را به شما ميدهد و ميتوانيد با چند دقيقه وقت صرف كردن، يك وب سايت با آدرس مد نظر ايجاد كنيد. اين سرويس براي معلمان و اساتيد دانشگاه كه نيازمند آپلود فايل هاي درسي هستند بسيار مناسب ميباشد .


سرويس weebly.com : اين پايگاه اينترنتي قالب هاي آماده ي خيلي زيادي دارد كه ميتوانيد يكي را انتخاب كنيد و آنرا مطابق ميل خود تغيير دهيد. اين پايگاه اينترنتي اجازه آپلود انواع فايل را نيز به شما ميدهد. همچنين ميتوانيد HTML تارنما خود را بصورت دستي تغيير دهيد و كدهاي دلخواه خود را نيز به وب سايت اضافه كنيد.

۹۱ در صد از استفاده كنندگان اينترنت از سايتهاي جستجوگر استفاده ميكنند مطابق با اخيرترين بررسي ها بيشتر از ۲۵0

۱۲۸ بازديد

كاهش شدن بازديدكنندگان
اين مطلب به دست پايگاه طراحي سايت آماده گرديده است

5- محتوا ناخوانا : استفاده از متن|محتوا|مطلب} نامفهوم و پاراگراف هاي طولاني ذهن را خسته ميكند . همواره از فونت هاي زيبا و با فونت خوب استفاده كنيد تا چشم در خواندن خسته نشود . به كار بردن حالت هاي بولد و زير خط دار در جاي مناسب باعث خواناتر شدن متن شما خواهد شد .
6- تصاوير بسيار بزرگ : استفاده از تصوير در طراحي سايت اهميت ويژه اي دارد . اما گاهي اين عكس ها بعلت حجم زياد مانع لود شدن سريع صفحه سايت شما ميشود و بيننده را ترغيب به بستن پنجره سايت شما ميكند ! هنگام استفاده از عكس حتما آن را با برنامه هايي مانندphotoshop براي استفاده در وب سايت بهينه كنيد تا از كوچكترين

مناسب ترين زمان براي تور روسيه چه زماني مي باشد

۱۳۹ بازديد

برگزيدن  تور ارزان روسيه, به قصد ديدن مناطق شيك سنت پترزبورگ و مسكو و سواحل جذاب اين مناطق ميتواند كه  نتخاب عالي گردد.ولي مي بايست اين داستان  را در نظر داشت كه سرزمين روسيه به دليل قرب به قطب شمال داراي آب و هواي بادماي پايين مي باشد كه اين توصيه براي اكثرافراد خوشايند نمي باشد.

پيشينه

تاريخ روسيه به قرن چهاردهم ميلادي بازمي‌گردد كه قلمرو پادشاهي تجاري مسكو به عنوان بازيگر اصلي در بين چندين منطقه كوچكتر مشابه مطرح شد. ايوان چهارم، معروف به ايوان مخوف، نخستين حاكم مسكو بود كه خود را تزار ناميد. در سده هفدهم رومانف به حكومت روسيه دست يافتند و تا سيصد سال بعد بر اين كشور حكومت كردند. پتر كبير و كاترين كبير از معروف‌ترين اين پادشاهان بودند كه اصلاحات زيادي را در جهت مدرنيزاسيون اين كشور به انجام رساندند.

در اوايل قرن بيستم، نارضايتي‌هاي عميق در ميان بخش‌هاي مختلف جامعه روسيه به اعتراضات گسترده‌اي در اين كشور انجاميد. در شرايطي كه حاكمان كشور نسبت به درد و رنج توده‌هاي مردم بي تفاوت به نطر مي‌رسيدند، جريان‌هاي سياسي راديكال در كشور قوت گرفتند. واقعه معروف به دوشنبه خونين در سال ۱۹۰۵، شكست از ژاپن در جنگ ۱۹۰۵ و شكست‌هاي اين كشور در جنگ جهاني اول به اين نارضايتي‌ها دامن زد. در سال ۱۹۱۷ انقلابي به رهبري حزب بلشويك، كه در سال ۱۹۰۳ به رهبري لنين و تحت تأثير آموزه‌هاي كارل ماركس تشكيل شده بود، به حكومت پادشاهي در اين كشور پايان بخشيد.

اوايل حكومت لنين با جنگ داخلي عليه حاميان سلطنت همراه بود و پس از مدتي رقابت براي جانشيني لنين شدت گرفت. وي در سال ۱۹۲۴ درگذشت و استالين در سال ۱۹۲۹ به رهبري بلامنازع حزب كمونيست شوروي دست يافت. سياستهاي استالين به صنعتي‌سازي سريع كشور انجاميد اما حكومت او با حجم غيرمنتظره‌اي از پاكسازي‌هاي سياسي، تبعيدهاي دسته‌جمعي و حبس و زندان همراه بود. در ژوئن ۱۹۴۱ آلمان به شوروي يورش برد و جنگي چهارساله درگرفت كه ۲۷ ميليون شهروند شوروي در آن جان باختند. روسيه در جنگ جهاني دوم پيروز شد و كنترل سياسي بيشتر قلمرو اروپاي شرقي و مركزي را براي خود تضمين كرد. استالين تا زمان مرگش در سال ۱۹۵۳ در قدرت باقي‌ماند. در اين دوران حزب كمونيست با استفاده از دستگاه امنيتي عظيم خود بر تمام جنبه‌هاي زندگي حيات اجتماعي جامعه تسلط يافت و شوروي با پرداخت بهايي گزاف از حيات انسان‌ها به يك ابرقدرت صنعتي و نظامي تبديل شد.

خروشچف جانشين استالين تلاش كرد تا جنبه‌هاي بي‌رحمانه حكومت استالين را افشا كرده و در عين حال بخش‌هاي كليدي حكومت كمونيستي را حفظ كند. وي سانسور را در جامعه كاهش داده و سياست خارجي همزيستي مسالمت‌آميز با غرب را در پيش گرفت اما با سركوب قيام سال ۱۹۵۶ مجارستان سلطه شوروي بر دولت‌هاي دست‌نشانده اين كشور ادامه يافت. با اين حال دستگاه حزبي اعتماد خود را به وي از دست داده و اعتبار خروشچف در پي نحوه مواجهه او با بحران موشكي ۱۹۶۲ كوبا كاهش يافت. خروشچف در سال ۱۹۶۴ در يك كودتاي حزبي ساقط شد. در دوران برژنف جانشين خروشچف، شرايط زندگي براي توده‌هاي مردم قابل پيش‌بيني تر و مناسب‌تر شد اما سركوب سياسي ادامه يافت. با اين حال با توجه به كاهش رشد اقتصادي و سربرآوردن مشكلات اجتماعي دوران برژنف به «عصر ركود» معروف شد. از سال ۱۹۷۹ شوروي در جنگي طولاني و خونبار در افغانستان درگير شد. يك نسل كامل قرباني جنگ شوروي در افغانستان شدند

اميدواريم كه تور روسيه به شما خوش بگذرد

آشنايي با سايت منتو ارائه دهنده ي خدمات توريستي ارزان

۱۱۲ بازديد

وب سايت منتو بااعتبارترين كانون معرفي تورهاي ارزان با رويكردي كاملاحرفه اي در عرضه ي كاربران ايراني قرار گرفته مي باشد.
در وب سايت منتو  همه قصد ما اين موضوع مي باشد كه بگرديم و برترين و به صرفه ترين خدمات مسافرت را براي شما عزيزان مهياكنيم.
خدماتي مانند تورهاي خارجي , سفرهاي درون كشور , بليط هاي پروازهاي هوايي و قطاري, محل هاي تاريخي و توريستي و ...
شركت ما مي گردد خدمات دهندگان اين نوع خدمات گردشگري كه پايين ترين قيمت ها را دارند براي شما دوستان پيدا كنيم و در سايت معرفي مي كنيم.
با اين اميد كه اگر زماني آهنگ يك گردش خارجي يا درون كشوري يا يك گشت شهري داشتيد بدانيد اين سايت منتو مي باشد كه فقط با يك نظر به آن هزينه هاي هنگفتي در مسافرت شما عزيزان صرفه جويي مي شود.
به جز اين نكته به شما دوستان ياري مي رساند تعداد گردش ها و تفريحات شما هم وطنان بيشترشود. و هميشه حال بهتري داشته باشيد.
پس شايد مي شود اين طورگفت كه به طورغيرمستقيم وب سايت منتو  حال شما عزيزان را بهتر مي گرداند.
در زير توضيحي در زمينه ي گردشگري ارائه مي دهيم.






ورزش‌هاي زمستاني عمدتاً از اختراعات طبقات مرفه بريتانيا هستند كه در بدو امر در روستاهاي زرمات، والايس و سنت موريتس سوئيس در سال ۱۸۶۴ مطرح و معرفي شده‌اند.

نخستين تور ورزشي زمستاني براي ايام تعطيل يا تعطيلات زمستاني در سال ۱۹۰۳ عازم آولبودن شد كه آن هم در سوئيس بود. ورزش سازماندهي شده در بريتانيا پيش از رسيدن به كشورهاي ديگر به رونق رسيده بود. واژگان ورزش شاهد اين مدعا هستند از جمله: راگبي، فوتبال و بوكس كه تماماً ريشه انگليسي دارند حتي تنيس كه يك ورزش اصيل فرانسوي است از سوي بريتانيايي‌ها جنبه رسمي پيدا كرد و قانونمند شد و حتي اولين ميزباني رقابتهاي قهرماني در قرن نوزدهم را عهده‌دار شد (درويمبلي) ورزش‌هاي زمستاني پاسخ طبيعي به نياز كلاس خاصي به تفريح درسردترين فصل سال بود.

برخي معتقدند، مناطقي زيادي در ايران مانند لرستان ظرفيت مناسبي براي توسعه گردشگري زمستاني دارند.


براي كسب اطلاعات بشتر به سايت منتو مراجعه كنيد .

بهترين تايم براي تور تايلند چه زماني مي باشد

۱۶۰ بازديد

گردشگري و  تور ارزان تايلند يكي از عوامل مهم هزينه ها در حكومت پادشاهي كشور تايلند مي باشد. سازمان توريستي سرزمين تايلند (TAT) با استفاده از سرود كشور تايلند عجيب به دنبال زيادكردن اين درآمد و شناساندن سرزمين تايلند در سراسر جهان مي باشد.از علل زيادشدن توريست در كشور تايلند جوي سياسي پايدار و پيشرفت روزافزون تايلند مي باشد.تايلند به عنوان يك چهار راه حمل و نقل هوايي بين المللي شناخته مي شود.ساخت هتل هاي مدرن و پرستاره و همچنين صنايع خرده فروشي به دليل تقاضاي بالاي گردشگران در تايلن در حال گسترش است.طبق آمار هاي اعلام شده در سال 2015 در حدود 29 ميليون گردشگر بين المللي از تايلند ديدن كرده اند.از مناطق گردشگري تايلند مي توان به كاخ بزرگ, مجسمه طلايي بودا, باغ وحش ببرهاي سريراچا, بازار شناور پاتايا و ... اشاره نمود.دومين جزيره بزرگ تايلند كوسامويي است كه امروزه گردشگران ايرايني طرفدار بازديد از اين جزيره بزرگ هستند .

هتل ساحلي سنترا در ۵۰۰ متري خيابان مشهور  Walking پاتايا قرار گرفته است اين هتل ۳ ستاره با فرودگاه Suvarnabhumi، بيش از ۱۲۰ كيلومتر فاصله داشته كه طي يك ساعت و نيم رانندگي مي توان به آن دست يافت. موقعيت اين هتل، دسترسي به اماكن توريستي را راحت ساخته است.هتل ساحلي سنترا داراي ۱۴۸ اتاق ۱ تخته، ۲ تخته ، سوئيت هاي خانوادگي و سوئيت ويژه تازه عروس است كه با طراحي شيك و مدرن ، پذيراي ميهمانان و گردشگران تور پاتايا مي باشد. اتاق ها همگي در اندازه هاي مناسب ومتنوع  از امكانات و تجهيزات كامل ولوكس برخوردار مي باشند.

اين هتل ساحلي اقامتي مقرون به صرفه را به ميهمانان ارائه مي دهد. ميهمانان مي توانند از خدمات آرامش بخش ماساژ درماني هتل بهره مند شده و در استخر روباز هتل ، به شنا بپردازند. فروشگاه هاي متعددي نيز در هتل ساحلي سنترا وجود دارد.

هتل ساحلي سنترا پاتايا يك صرافي نيز در هتل وجود دارد. به علاوه اتاق جلسه كاملا مجهز در هتل ساحلي سنترا موجود مي باشد. ميهمانان مي توانند در فعاليت هايي مانند پينگ پنگ و ميني گلف شركت كنند. باغ بسيار زيبايي در هتل ساحلي سنترا وجود دارد كه ميهمانان مي توانند به راحتي درآن قدم بزنند و از زيبايي هاي آن لذت ببرند.
كوسامايي جزيره اي ست كه با همه جور سليقه اي تطبيق پيدا مي كند و خواسته هاي افراد را با هر سليقه اي بر طرف مي كند .
از مكان هاي شلوغ كه ساخلChaweng  تا ساكت ترين و آرامترين ساحل يعنيLamai ،حتي آثار

باستاني و معابد تايلندي و تفريحات پر انرژي ساحلي همه و همه را شامل مي شود .

شما اگر اولين بار است كه به كوسامويي سفر مي كنيد انتخابتان بايد تور تايلند باشد . كه تركيب تور بانكوك - تور كوسامويي مي باشد .
با اين كار شما مي توانيد از پايتخت تايلند يعني بانكوك نيز ديدن كنيد .

سواحل كوسامويي :
پر طرفدار ترين سواحل كوسامويي عباتند از :MAE NAM, BO PHUT, CHAWENG و LAMAI
شما تمام روز ميتوانيد در اين سواحل ريلكس كنيد ،مطالع كنيد و لذت ببريد .

براي اطلاعات بيشتر به صفحه تور لحظه آخري تايلند مراجعه كنيد.

بهترين تايم براي تور مالزي چه فصلي مي باشد

۱۶۳ بازديد

تور ارزان مالزيبهداشت در سرزمين مالزي نكته اي ضروري مي باشد كه مركز بهداشت دنيا اين بيماري ها را در كشور مالزي  گزارش نموده است: بيماري هپاتيت A/ وبا/ انسفاليت ژاپني نوع B/ مالاريا/ شيستوميازوز / سل/ تب تيفوئيد/ تب دنگيبنابراين براي حفظ بهداشت در كشور مالزي مي بايست به موارد ذيل توجه كرد.

قوانين، آداب و رسوم

1- در اين كشور براي جرايم مواد مخدر مجازاتهاي شديدي از جمله حبس هاي طولاني و اعدام اعمال مي شود.

2- در فرودگاه يا سطح شهر در صورتي كه مشكوك به استعمال مواد مخدر باشيد از شما آزمايشاتي را به عمل خواهند آورد، بنابراين توصيه مي شود در صورت سفر به اين كشور، چنانچه آزمايشات مربوطه را قبلا انجام داده ايد، آنها را به همراه داشته باشيد تا در صورت نياز ارائه كنيد.

3- مالزي يك كشور با فرهنگ هاي مختلف مي باشد ولي به عنوان يك كشور اسلامي، قوانين وآداب و رسوم اسلامي در آنجا رعايت ميگردد.

4- اتباع خارجي در صورت سفر به اين كشور بايد در فرودگاه براي ورود ارزهاي خارجي، اظهار نامه مربوطه را تكميل كنند تا در صورت خروج از كشور بتوانند مبلغ مورد نظر را با خود خارج نمايند، لذا توصيه مي گردد در تكميل اظهار نامه دقت نمائيد تا در هنگام خروج با مشكل روبرو نشويد.

5- در مالزي مناطق مختلفي براي توريست ها وجود دارد كه لازم است قبل از گردش در آن مناطق، از مقامات محلي مجوز لازم را دريافت كنيد.

6- براي رانندگي در اين كشور مي بايد گواهينامه ملي آن يا يك گواهينامه بين المللي (I D P) داشته باشيد. (I D P) يك مجوز بين المللي براي رانندگي است كه دارندگان آن مي توانند بدون نياز به گذراندن دوره هاي آموزش رانندگي يا شركت در امتحانات راهنمايي و رانندگي در بيش از 160 كشور جهان رانندگي كنند، علاوه بر اينكه اين مجوز به عنوان يك سند معتبر بين المللي، مي تواند تعيين و تأييد كننده هويت دارنده آن به شمار آيد. متقاضيان اين نوع گواهينامه مي توانند در داخل كشور با مراجعه به نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران معاونت راهنمايي و رانندگي و با ارائه گواهينامه ايراني معتبر خود، نسبت به دريافت آن اقدام كنند.

7- به علت عدم وجود قرار داد انتقال محكومين از حبس ميان دو كشور، در صورتي كه فرد به هر عنوان توسط مقامات قضايي اين كشور به زندان محكوم شود، مي بايد دوران محكوميت خود را در زندان هاي محلي بگذراند.

8- چنانچه به هر دليل توسط پليس محل بازداشت شديد بلافاصله از مامورين بخواهيد به استناد ماده 36 كنوانسيون وين ناظر بر امور كنسولي، مراتب را سريعا به سفارت يا نزديكترين سركنسولگري جمهوري اسلامي ايران اطلاع دهند و چنانچه زبان محل را نمي دانيد از امضاء هرگونه اوراق و اسناد خودداري كنيد.

 

براي اطلاعات بيشتر به صفحه تور لحظه آخري مالزي مراجعه كنيد .

طراحي سايت ريسپانسيو براي تلفن هاي همراه قسمت 3

۱۴۰ بازديد

طراحي وب سايت واكنش گرا قطعا يكي از بهترين روش ها براي اينكه سايت شما در هر صفحه نمايشي ( با وضوح تصوير مختلف ) و يا گوشي هاي تلفن همراه و ... به خوبي نمايش داده شود.  طراحي سايت با استفاده از تكنيك واكنش گرا است بدين صورت وب سايت شما در هر مانيتور و يا موبايلي بدون عيب و نقص نمايش داده ميشود.

در سايت فروشگاه اينترنتي واكنش گرا  ساختار لايه‌هاي سايت به صورت شناور طراحي مي‌شود و با كمك خاصيت  مديا در تگ لينك  با در نظر گرفتن ابعاد صفحه ، css مربوطه بار گزاري مي‌شود كه باعث تنظيم عرض نمايشگر ، سايز متن و ... در ابعاد مختلف مي‌شود . طراحي وب سايت واكنش گرا براي واكنش وب سايت نسبت به تغيير دستگاه هاي مختلف مانند تبلت، تلفن همراه ، لپ تاپ، تلويزيون هاي هوشمند و همچنين تغيير رزولوشن ها كاربرد دارد .

در اين روش با استفاده از خصوصيت هاي جديد و همچنين طراحي هاي شناور  وب سايت را بدون نياز به نسخه هاي متفاوت براي دستگاه ها و رزولوشن هاي مختلف طراحي مي نماييم.

كد نويسي تارنماي اينترنتي ريسپانسيو به خاطر موبايل پارت دوم

بعضي از مديران كسب و كارهاي اينترنتي علاقه اي به داشتن دو پايگاه مختلف دارند ، يكي براي سيستم هاي شخصي و لپ تاپ ها ، يكي براي نمايش درون موبايل ، از طرفي برخي از صاحبان كسب و كارهاي اينترنتي علاقه اي به طراحي دو سايت متفاوت ندارند و ترجيح ميدهند يك وب سايت قابل ديدن در  سيستم هاي شخصي ، لپ تاپ ، تبلت ها و موبايل داشته باشند .

ممكن است بعضي از صاحبان تجارت اينترنتي نسبت به استفاده بازديدكنندگان از تلفن هاي همراه بي تفاوت باشند ، اين دست از مديران وب سايت ها بايد قيد بسياري از كاربران خود را زده و از سوي ديگر آماده خراب شدن نام تجاري خود باشند چرا كه بسياري از بازديدكنندگان هنگام بازديد از اين سامانه از طريق تلفن همراه با سايتي بهم ريخته و نا مرتب رو به رو خواهند شد كه قطعا از ديد كاربران سايتي نامناسب بوده كه بازديدكننده هيچ علاقه اي به ماندن در آن نخواهد داشت و قطعا با اين شرايط توقع فروش در اين سايت توقعي بي جا قلمداد ميشود.

كد نويسي سامانه responsive براي موبايل قسمت 1

اگر بهينه سازي ساختار سايت به عنوان يك بخش از هسته مهم استراتژي هاي شما براي اينترنت ماركتينگ است ، طراحي يك پايگاه اينترنتي كه قابل روئيت در موبايل باشد بسيار پسنديده ميباشد . امروزه ميزان فروش موبايل نسبت به فروش سيستم هاي شخصي و يا لپ تاپ ها پيشي گرفته است همچنين در سال 2014 مقدار استفاده از اينترنت توسط موبايل نسبت به سال هاي قبل بسيار بيشتر شده است.

به همين دليل داشتن وب سايت كه به طور كامل و بي هيچ گونه عيب و ايرادي در موبايل قابل ديدن باشد بسيار كار پسنديده اي ميباشد . اصلا تعجب نكنيد اگر به زودي ميزان بازديد از پايگاه اينترنتي شما از طريق تلفن هاي همراه برابر با ميزان بازديدهاي سايتتان از طريق سيستم هاي شخصي بود و يا حتي ممكن است به زودي ميزان استفاده از اينترنت از طريق تلفن همراه حتي نسبت به ميزان استفاده از اينترنت از طريق سيستم هاي شخصي بيشتر شود .

تحقيقات نشان دهنده اين ميباشد كه چيزي در حدود 67 درصد از كاربراني كه از طريق تلفن همراه به اينترنت متصل ميشوند تمايل زيادي به خريد از اين روش نشان ميدهند به همين علت شركت هايي كه هميشه رفتاري عاقلانه و منطقي در مقابله با علايق بازديدكنندگان دارند از مدتي قبل اقدام به تغييراتي در سايت خود به جهت نمايش بي عيب و ايراد در موبايل داشته و به دنبال ساخت سايتي هستند كه در زمان نمايش در تلفن هاي همراه هيچ تفاوتي نسبت به نمايش در كامپيوترهاي خانگي نداشته باشد. بدين ترتيب ميتوانيم به بازاريابي اينترنتيشركت خود هم ، كمك فراواني كنيم ، از طرفي ميتوانيم در بحث اعتماد سازي نيز بهتر عمل كنيم .

 

تعميرات تلفن همراه در استانهاي ايران با مناسب ترين قيمت

۱۱۶ بازديد

آموزش تعميرات لپ تاپ و آموزش تعميرات موبايل در يزد

دوره هاي حرفه اي آموزش تعميرات موبايل ، آموزش تعميرات لپ تاپ،آموزش تعميرات كامپيوتر،آموزش تعميرات تبلت،آموزش تعميرات تلفن همراه و اپل، براي اولين بار توسط بزرگترين آموزشگاه آموزش هاي شبكه و تعميرات پارسه در يزد و شهرهاي ميبد, اردكان, بافق, ابركوه, مهريز و شهرهاي ديگر استان يزد برگزار مي شود  .

آموزش تعميرات موبايل و لپ تاپ دراستان مركزي اراك
 معرفي موسسه پارسه

انستيتو انفورماتيك پارسه در سال 88 با اخذ مجوز رسمي به شماره (27689) تاسيس گرديد با هدف ارتقاي سطح علمي و كيفي تعميرات فوق تخصصي سخت افزار كامپيوتر و لپ تاپ در ايران شروع به فعاليت نمود.
در راستاي رسيدن به اين هدف بستر هاي سخت افزاري و تجهيزات مدرن مورد نياز را تهيه و در كارگاه هاي مركز مستقر نموده است و هيات علمي متناسب و فرهيخته كه بهترين تعميركاران ايران به شمار مي روند را جذب نموده و به  تحقيق در راستاي بدست آوردن راهكار نوين تعميرات تجهيزات الكترونيكي و همچنين انتقال دست آورد ها به متقاضيان اقدام نموده است.

چشم انداز (vision)
اين  موسسه در راستاي چشم انداز كلي تدوين شده تلاش مي نمايد با توسعه كمي و كيفي  خدمات خود، بتواند بستري مناسب و مورد اعتماد جهت ارائه تجهيزات تخصصي تست و تعمير لپ تاپ ،ارائه خدمات تعمير و بازيابي اطلاعات و آموزش فوق تخصصي تعميرات سخت افزار در عاليترين سطح كيفي در كشور را به عموم هم ميهنان فراهم آورد.

ماموريت (mission):
نظارت و كنترل كيفي و كمي بر فعاليت شعب ،افزايش شعب در سطح كشور ، اطلاع رساني به عموم هم ميهنان و بكارگيري ابزار هاي نوين فناوري اطلاعات و ارتباطات از جمله مهم ترين ماموريت هاي اين واحد به شمار ميرود.

براي كسب اطلاعات بيشتر به صفحه ي آموزش تعميرات موبايل و آموزش تعميرات لپ تاپ در سايت پارسه مراجعه كنيد.


توضيحاتي در مورد يزد

استان يزد

 استان يزد يكي از استان‌هاي ايران به مركزيت شهر يزد است. اين استان در مركز ايران قرار گرفته و از پيرامون با استان‌هاي اصفهان، خراسان جنوبي، كرمان و فارس همسايه است. اين استان در حدود ۷۴۴۹۳ كيلومتر مربع وسعت داشته و به تنهايي چهار و نيم درصد از كل مساحت ايران را در بر مي‌گيرد.

در فصول بهار و تابستان، آب و هواي بيش‌تر مناطق استان، گرم و خشك و در فصول زمستان و پاييز سرد و نسبتاً مرطوب است.در برخي از منابع، بناي اوليهٔ برخي از شهرهاي استان را به سليمان پيامبر، ضحاك، اسكندر مقدوني و ابراهيم پيامبر نسبت داده‌اند.

آثاري چون دست‌افزارهاي به‌دست‌آمده از دره‌هاي شيركوه، نگاره‌هاي كوه ارنان و سفال‌هاي منقوش قلعهٔ ميبد نشان‌دهندهٔ تمركز مدنيت يزد در گذشته در چهار منطقهٔ استان هستند: مهريز و فهرج، يزد، اشكذر و ميبد و اردكان ، استان يزد از سرزمين‌هاي تاريخي است كه در ميان ايالت‌هاي قديمي و بزرگ از جمله پارس، اصفهان، كرمان و خراسان قرار داشته‌است. آبادي نشيني در اين منطقه از قدمت طولاني برخوردار مي‌باشد.

اين سرزمين از گذرگاه‌هاي مهم در دوره‌هاي تاريخي محسوب مي‌شده‌است. اين ناحيه در دوره هخامنشيان از راه‌هاي معتبر موسسه‌هاي راهداري، مراكز پستي و چاپاري برخوردار بوده‌است،راهداري در يزد از زمان قديم چنان اهميتي داشت كه خاندان آل مظفر از منصب راهداري ناحيه ميبد به پادشاهي رسيدند.

اين استان از درگيري‌ها و جنگ‌هاي تاريخ كشور ايران تا حدودي ايمني داشته‌است. سخت‌گذر بودن راه‌ها به همراه محدوديت منابع آبي مانع عمده تسخير اين منطقه توسط بعضي از حكومتهاي بزرگ و كوچك پيرامون اين منطقه در طول تاريخ بوده‌است وجود آثاري از مهر و آناهيتا، ايساتيس و هخامنشي و زندان اسكندر و برج و بارو و كهن درهاي بزرگ و عظيم و پناهگاه‌هاي متعدد و موبدان و سران ساساني و ابنيه و يادگارهاي بعد از اسلام نظير مساجد و امامزاده‌ها و مزارها نشانگر فرهنگ و تمدن قبل و بعد از دوره اسلامي بوده‌است.

استان يزد را به دليل ذخاير معدني "بهشت معادن" مينامند.اين استان دومين استان معدني ايران است.از ۶۰ نوع ماده معدني كشور ۵۰ گونه آن به طور قطع در يزد موجود است.هرچند فعلا تنها ۳۰ گونه آن قابل استخراج است.معدن سرب و روي مهدي‌آباد يكي از اين معادن است كه بزرگترين معدن از نوع خود در جهان محسوب ميشود.
صنعت بافندگي يزد از شهرت زيادي برخوردار است. صنعت شيريني‌سازي در استان يزد از قدمتي ديرينه برخوردار است و محصولات آن صاحب شهرتي شده‌اند كه از مرزهاي ايران فراتر رفته‌است. مهم‌ترين شيريني‌جات يزدي با نام‌هاي قطاب، پشمك و باقلوا شهرت دارند.

بيشترين توليدات واحدهاي صنعتي شهر را منسوجات، كاشي و سراميك و فرش ماشيني تشكيل مي‌دهد. واحدهاي صنعتي استان يزد عمدتاً در شهرك‌هاي صنعتي يزد و ميبد و اردكان متمركز شده‌اند. همچنين يزد داراي معادن زيادي است كه مهم‌ترين آنها معدن سنگ آهن چادرملو اردكان و چغارت و معدن سرب و روي كوشك هستند.

معادن غني اورانيوم نيز در اواخر دهه ۸۰ در منطقه ساغند اردكان كشف شده‌است.[نيازمند منبع] جمعيت استان يزد در سال ۱۳۹۳ به طور تخمين بيش از يك ميليون و يكصد هزار تن محاسبه شده‌است، برق استان يزد توسط شركت برق منطقه‌اي يزد كه از سال ۱۳۶۸ تأسيس گرديده‌است تأمين مي‌شود. اين شركت با فروش بيش از ۵۲ درصد از فروش كل خود در سال به مشتركين صنعتي (بالغ بر ۳ ميليارد كيلووات ساعت انرژي در سال ۸۵) سهم مهمي از صنعت استان را تشكيل مي‌دهد.
مقالات پارسه

  دلايل مختلفي ممكن است باعث بروز اين مشكل شوند در اين مطلب شما را با موردهايي از دلايل شايع آهسته شارژ شدن گوشي‌هاي اندرويدي آشنا خواهيم كرد.شايد شما نيز از جمله افرادي باشيد كه مجبوريد تمام شب گوشي خود را شارژ كنيد. احتمالا آن روزهايي كه سبز شدن ستون شارژ باتري فقط ۱۵ دقيقه از شما زمان مي‌گرفت را به خاطر داريد و قطعا دل‌تان براي آن روزهاي طلايي تنگ شده است.

البته ممكن است گوشي شما از همان روزهاي اول با مشكل شارژ آهسته روبرو بوده باشد اما دليل بسياري از مشكلات پيش آمده در شارژدهي باتري، مرور زمان و استفاده مداوم و نادرست از آن است. در اين مطلب از ۱۰ مورد از شايع‌ترين عوامل بروز اين مشكل مطرح خواهد شد. اولين مورد، شايع‌ترين دليل افزايش زمان شارژ شدن گوشي است.
احتمال اول : استفاده از كابل نامناسب : هرگاه متوجه آهسته شارژ شدن گوشي خود شديد اولين كاري كه بايد انجام دهيد بررسي كابل يو‌اس‌بي است. عموما استفاده روزمره از اين كابل باعث پاره شدن و آسيب ديدن بخشي از آن مي‌شود.

بسياري از كاربران ممكن است براي سال‌ها از يك كابل و شارژر براي گوشي خود استفاده كنند و به مساله خرابي و غيرقابل استفاده بود كابل توجه چنداني نداشته باشند،كابل‌هاي يو‌اس‌بي ممكن است دچار خميدگي يا كشش زياد قرار گرفته باشند يا به خاطر ماندن در اتومبيل، در معرض سرماي شديد مانده باشند. تمام اين موارد در كنار استفاده روزمره باعث بروز مشكل در اين كابل‌ها مي‌شود.

تعويض درگاه شارژ گوشي شما كاري سخت و هزينه‌بر است به همين دليل كابل‌ها كه ارزان‌تر هستند و تعويض ساده‌تري نيز دارند، فشار بيشتري را نسبت به درگاه تحمل مي‌كنند، ممكن است هميشه مشكل از بدنه‌‌ي كابل نباشد و مشكلي در اتصال كابل به گوشي وجود داشته باشد. به قسمتي از شارژر كه كابل به آن متصل مي‌شود كمي دقت كنيد دو دندانه خواهيد ديد كه براي اتصال محكم‌تر كابل به شارژر تعبيه شده است.

اين دو دندانه به سادگي در شرايطي مانند كشيدن سريع كابل از شارژر خم مي‌شوند و به راحتي آسيب مي‌بينند. به قسمتي از كابل كه به گوشي متصل مي‌شود نگاه كنيد درون آن دندانه‌هايي مي‌بينيد كه از فلز نرم ساخته شده‌اند تا در زمان استفاده نادرست، درگاه شارژ گوشي شما آسيبي نبيند و تنها كابل دچار مشكل شود.

به صورت خلاصه مي‌توان گفت اين كابل‌ها از جمله آسيب‌پذيرترين اجزاي گجت شما هستن كه بايد مراقب خرابي احتمالي آن باشيد. ۹۰ درصد مشكلات مربوط به شارژ آهسته از خرابي كابل شارژ شما سرچشمه مي‌گيرد.احتمال دوم: مشكل در منبع برق مورد استفاده براي شارژ : زماني كه از كامپيوتر براي شارژ گوشي خود استفاده مي‌كنيد سرعت شارژ شدن گوشي به شدت افت مي‌كند. حتي وقتي از USB 3.0 استفاده كنيد شما فقط ۰.۹ آمپر (براي USB 2.0 اين ميزان ۰.۵ آمپر است) جريان از پورت دريافت مي‌كنيد. حال تصور كنيد در شرايطي مانند مشكل‌دار بودن كابل يا پورت اين ميزان كمتر نيز خواهد شد.

هيچ كس منكر خوبي‌هاي شارژ بي‌سيم نمي‌شود اما استفاده از آن سرعت شارژ شدن گوشي را كاهش خواهد داد،از نظر بسياري از افراد شارژ كردن گوشي با روش‌هاي مختلف فرقي با هم ندارد و با اين ديدگاه به استفاده از روش‌هاي شارژ غيربهينه مي‌پردازند.

سريع‌ترين راه شارژ كردن گوشي‌ها تا به اينجا شارژ مستقيم با شارژر است اگر شما از اين روش استفاده مي‌كنيد و هنوز هم مشكل شارژ آهسته داريد احتمالا مشكلي در سيم‌كشي برق ساختمان خواهيد داشت البته اين احتمال را پس از بررسي بقيه احتمالات بايد بررسي كرد.

خدمات ما آموزش تعميرات موبايل در يزد مي باشد .



آشنايي با وب سايت منتو عرضه كننده خدمات مسافرتي كم هزينه

۱۱۶ بازديد

سايت منتو بااعتبارترين كانون آگاهي دهي مسافرت هاي به صرفه ي اقتصادي با متدي عالي در خدمت كاربران ايراني قرار گرفته مي باشد.
در وب سايت منتو  همه قصد مديرعاملان وكارمندان اين مسئله مي باشد كه بگرديم و برترين و به صرفه ترين خدمات سفر را براي شما هم وطنان گرامي مهياكنيم.
خدماتي از قبيل تورهاي بيرون كشوري , سفرهاي درون كشور , بليط هاي پروازهاي هوايي و زميني, جاذبه هاي تاريخي و گردشگري و ...
كمپاني ما مي گردد خدمات ارائه كنندگان اين نوع خدمات سفري كه كم ترين هزينه ها را دارند براي شما دوستان پيدا كنيم و در وب سايت قرارمي دهيم.
با اين آرزو كه اگر زماني فكر يك سفر خارجي يا درون كشوري يا يك گشت شهري داشتيد آگاه باشيد اين وب سايت منتو است كه تنها با يك نگاه به آن هزينه هاي زيادي در مسافرت شما هم وطنان صرفه جويي مي گردد.
علاوه بر اين به شما عزيزان كمك مي كند تعداد سفرها و تفريحات شما عزيزان بيشترشود. و هميشه روحيه ي بهتري دارا باشيد.
پس شايد مي شود اين طورگفت كه به طورغيرمستقيم سايت منتو  حال شما هم وطنان را بهتر ميكند.
در زير مطالبي در زمينه ي گردشگري ارائه مي دهيم.






گردشگر درماني هم هميشه وجود داشته ولي تا قبل از قرن هجدهم اهميت چنداني براي آن قائل نبودند در انگلستان اين بخش به شهرهاي داراي چشمه‌هاي آب گرم اختصاص داشت و عموماً مناطقي كه آب‌هاي معدني داشتند براي درمان امراض مختلف از بيماري‌هاي روده‌اي گرفته تا كبدي و برونشيت مورد توجه قرار مي‌گرفتند.

امروزه برخي كشورهاي پيشرفته در زمينه بهداشت و درمان، اقدام به توسعه شهرك‌هاي گردشگري درماني در كشورهاي خود نموده‌اند تا بيماراني كه نياز به عمل‌هاي جراحي دارند كه هزينه اين اقدامات در آن كشورها بسيار بالا بوده و يا تحت بيمه‌هاي درماني قرار ندارند، تصميم به درمان خود در كشورهاي ميزبان گردشگران درماني نمايند كه اين كشورها به دليل حضور بلندمدت بيماران در مراكز درماني به علت طولاني شدن مدت بهبودي، درآمد قابل توجهي از اين طريق كسب مي‌كنند. كشور كره جنوبي، با جذب ۱۰ ميليارد دلار در سال ۲۰۱۳ (ميلادي) از اين طريق، در جهان، ركورددار است.


براي كسب اطلاعات بشتر به سايت منتو مراجعه كنيد .