طراحي سايت ريسپانسيو براي تلفن هاي همراه قسمت 3

۱۴۱ بازديد

طراحي وب سايت واكنش گرا قطعا يكي از بهترين روش ها براي اينكه سايت شما در هر صفحه نمايشي ( با وضوح تصوير مختلف ) و يا گوشي هاي تلفن همراه و ... به خوبي نمايش داده شود.  طراحي سايت با استفاده از تكنيك واكنش گرا است بدين صورت وب سايت شما در هر مانيتور و يا موبايلي بدون عيب و نقص نمايش داده ميشود.

در سايت فروشگاه اينترنتي واكنش گرا  ساختار لايه‌هاي سايت به صورت شناور طراحي مي‌شود و با كمك خاصيت  مديا در تگ لينك  با در نظر گرفتن ابعاد صفحه ، css مربوطه بار گزاري مي‌شود كه باعث تنظيم عرض نمايشگر ، سايز متن و ... در ابعاد مختلف مي‌شود . طراحي وب سايت واكنش گرا براي واكنش وب سايت نسبت به تغيير دستگاه هاي مختلف مانند تبلت، تلفن همراه ، لپ تاپ، تلويزيون هاي هوشمند و همچنين تغيير رزولوشن ها كاربرد دارد .

در اين روش با استفاده از خصوصيت هاي جديد و همچنين طراحي هاي شناور  وب سايت را بدون نياز به نسخه هاي متفاوت براي دستگاه ها و رزولوشن هاي مختلف طراحي مي نماييم.

كد نويسي تارنماي اينترنتي ريسپانسيو به خاطر موبايل پارت دوم

بعضي از مديران كسب و كارهاي اينترنتي علاقه اي به داشتن دو پايگاه مختلف دارند ، يكي براي سيستم هاي شخصي و لپ تاپ ها ، يكي براي نمايش درون موبايل ، از طرفي برخي از صاحبان كسب و كارهاي اينترنتي علاقه اي به طراحي دو سايت متفاوت ندارند و ترجيح ميدهند يك وب سايت قابل ديدن در  سيستم هاي شخصي ، لپ تاپ ، تبلت ها و موبايل داشته باشند .

ممكن است بعضي از صاحبان تجارت اينترنتي نسبت به استفاده بازديدكنندگان از تلفن هاي همراه بي تفاوت باشند ، اين دست از مديران وب سايت ها بايد قيد بسياري از كاربران خود را زده و از سوي ديگر آماده خراب شدن نام تجاري خود باشند چرا كه بسياري از بازديدكنندگان هنگام بازديد از اين سامانه از طريق تلفن همراه با سايتي بهم ريخته و نا مرتب رو به رو خواهند شد كه قطعا از ديد كاربران سايتي نامناسب بوده كه بازديدكننده هيچ علاقه اي به ماندن در آن نخواهد داشت و قطعا با اين شرايط توقع فروش در اين سايت توقعي بي جا قلمداد ميشود.

كد نويسي سامانه responsive براي موبايل قسمت 1

اگر بهينه سازي ساختار سايت به عنوان يك بخش از هسته مهم استراتژي هاي شما براي اينترنت ماركتينگ است ، طراحي يك پايگاه اينترنتي كه قابل روئيت در موبايل باشد بسيار پسنديده ميباشد . امروزه ميزان فروش موبايل نسبت به فروش سيستم هاي شخصي و يا لپ تاپ ها پيشي گرفته است همچنين در سال 2014 مقدار استفاده از اينترنت توسط موبايل نسبت به سال هاي قبل بسيار بيشتر شده است.

به همين دليل داشتن وب سايت كه به طور كامل و بي هيچ گونه عيب و ايرادي در موبايل قابل ديدن باشد بسيار كار پسنديده اي ميباشد . اصلا تعجب نكنيد اگر به زودي ميزان بازديد از پايگاه اينترنتي شما از طريق تلفن هاي همراه برابر با ميزان بازديدهاي سايتتان از طريق سيستم هاي شخصي بود و يا حتي ممكن است به زودي ميزان استفاده از اينترنت از طريق تلفن همراه حتي نسبت به ميزان استفاده از اينترنت از طريق سيستم هاي شخصي بيشتر شود .

تحقيقات نشان دهنده اين ميباشد كه چيزي در حدود 67 درصد از كاربراني كه از طريق تلفن همراه به اينترنت متصل ميشوند تمايل زيادي به خريد از اين روش نشان ميدهند به همين علت شركت هايي كه هميشه رفتاري عاقلانه و منطقي در مقابله با علايق بازديدكنندگان دارند از مدتي قبل اقدام به تغييراتي در سايت خود به جهت نمايش بي عيب و ايراد در موبايل داشته و به دنبال ساخت سايتي هستند كه در زمان نمايش در تلفن هاي همراه هيچ تفاوتي نسبت به نمايش در كامپيوترهاي خانگي نداشته باشد. بدين ترتيب ميتوانيم به بازاريابي اينترنتيشركت خود هم ، كمك فراواني كنيم ، از طرفي ميتوانيم در بحث اعتماد سازي نيز بهتر عمل كنيم .

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.